Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του στις παρακάτω περιπτώσεις:
• Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος ή προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας
• Σε περίπτωση που η παραγγελία προοριζόταν για άλλο πελάτη
Προυποθέσεις επιστροφής προϊόντος:
• Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
• Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός 7(επτά) ημερολογιακών ημερών.
• Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
• Να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Σε περίπτωση που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε του επιστρέφεται το ποσό εντός 10 εργάσιμων ημερών, αφού αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής και τα χρηματοοικονομικά έξοδα (προμήθειες τραπέζης/PayPal κ.ο.κ.).
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μόνο με την courier που θα σας υποδείξει η εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις ή γίνει για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός των παραπάνω, μπορεί να μην γίνει αποδεκτή η όποια επιστροφή και αντικατάσταση.